حسابداری با نگرش سیستمی؛ یک قدم رو به جلو

حسابداری با نگرش سیستمی؛ یک قدم رو به جلو

استفاده از مطالب این وبلاگ آموزشی با ذکر منبع (accplus.blog.ir) بلامانع می‌باشد.
با تشکر از همراهی شما، حامد سعادت

آخرین نظرات

همیشه در کسب  و کار،  این شعار همراه من بوده که همکاری با آدم های ضعیف باعث ضعیف شدن و کار کردن با آدم های قوی منجر به تقویت شخص می شود.  در واقع حرفه ای شدن مستلزم کار کردن با  آدم های قوی است.خوشحالم که در عرض زندگی حرفه اییم شانس همکاری با آدم های قوی زیادی را داشته ام .

در این نوشتار قصد دارم دو شخصیت اثر بخش در زندگی حرفه ای خودم را که در شکل گیری نگرش سیستمی من در کسب و کار تاثیر ماندگاری را گذاشته اند معرفی نمایم. یکی در حوزه نرم افزار با نام مهرداد مومنی و دیگری در حوزه مذاکره با نام محمدرضا شعبانعلی.

وقتی در مقطع لیسانس به یادگیری نرم افزار ممارست می نمودم چیزی از یکپارچگی سیستم ها درک نمی کردم, در واقع یکپارچگی را با تجمیع اطلاعات چندین زیر سیستم مترادف می دانستم,  بعدها که با نرم افزار  نوسا و خالق بی بدیل این اثر جناب مومنی آشنا شدم ،  تمرکز اطلاعات و ارتباط معنا دار اجزای سیستم را جز لاینفک یکپارچگی دانستم و  فهمیدم لازمه به وجود آمدن یک سیستم یکپارچه قدرتمند, وجود یک متفکر سیستمی قدرتمند می باشد. خوشحالم  که با شخصی قدرتمند همکار بوده ام و یادگیری هایم را ره توشه مسیر حرفه ای پیش روی خود خواهم نمود. 

آشنایی با تفکر سیستمی آقای مومنی: .accsupport.nosa.com

بعدها که در مقطع فوق لیسانس با بهترین اساتید دانشگاه تهران درس کسب و کار و مذاکره راه ممارست می نمودم, نمی دانستم که زیربنای یک مذاکره اثربخش , تفکر سیستمی است ؛ و این را از همکلامی و شاگردی استاد بی بدیل مذاکره یعنی شعبانعلی عزیز آموختم.

آشنایی با نگرش سیستمی جناب شعبانعلی:www.shabanali.com
  • حامد سعادت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی