حسابداری با نگرش سیستمی؛ یک قدم رو به جلو

حسابداری با نگرش سیستمی؛ یک قدم رو به جلو

استفاده از مطالب این وبلاگ آموزشی با ذکر منبع (accplus.blog.ir) بلامانع می‌باشد.
با تشکر از همراهی شما، حامد سعادت

آخرین نظرات

دوره حسابداری با نگرش سیستمی، توسط این جانب در اویل سال 94 تدوین و در مرداد ماه همان سال با کد درسی QP/1001 در سازمان فنی وحرفه ای کشور ثبت گردید. اولین دوره اجرای آن با موفقیت در اسفند ماه سال 94 در دانشکده فنی و حرفه ای شریعتی دختران تهران به پایان رسید. در این دوره دانشپذیران کلیه مفاهیم اجرایی و تحلیلی لازم برای ورود موثر در بازار کار را در قالب کارگاه عملی فرا می گیرند و کلیه پروسه حسابداری یک شرکت واقعی را از بدو تاسیس تا ارائه صورتهای مالی و تحلیل گزارشات کاربردی را با استفاده از سیستم های مالی رایج در بازار  و اکسل و ابزارهای جانبی مرتبط با حسابداری، در قالب یک پروژه عملیاتی، به اجرا در می آورند.

در ادامه با اهم سرفصل های دوره مذکور آشنا خواهیم شد.

در صورت تمایل به شناخت جزئیات دوره مذکور و همکاری در زمینه اجرای آن می توانید از طریق پست الکترونیکی زیر با من در ارتباط باشید.
Saadat.hmd@gmail.com
پیشاپیش از همراهی  شما عزیزان  و انتقادات و پیشنهادات سازنده شما کمال تشکر را دارم.

حامد سعادت








کلیه اساتید و دانشجویان محترم جهت آشنایی با پروژه اجرایی دوره مذکور می توانند از طریق درگاه زیر با بنده در ارتباط باشند.



تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.