حسابداری با نگرش سیستمی؛ یک قدم رو به جلو

حسابداری با نگرش سیستمی؛ یک قدم رو به جلو

استفاده از مطالب این وبلاگ آموزشی با ذکر منبع (accplus.blog.ir) بلامانع می‌باشد.
با تشکر از همراهی شما، حامد سعادت

آخرین نظرات

یکی از نیازهای یک مجموعه بعد از تاسیس و شروع به کار، استخدام نیروی کار می‌باشد، واحد منابع انسانی یک سازمان پس از بررسی رزومه متقاضیان کار و مصاحبه استخدامی اقدام به جذب نیرو می‌نماید و با توجه به نوع شرکت (دولتی، خصوصی) اقدام به بستن قرارداد با شخص مستخدم می‌نماید. این قرارداد بر حسب نوع سازمان از قانون خدمات کشوری (برای شرکت‌های دولتی) یا قانون کار مربوط به تامین اجتماعی (برای شرکت‌های خصوصی) تبعیت می‌نماید، هر سال نیز اگر تغییراتی ایجاد شود طبق بخشنامه جدید که از طرف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ می‌شود. در ادامه می‌توانید بخشنامه مربوط به سال 94 را ملاحظه نمایید.

بخشنامه شورای عالی کار سال 94 در رابطه با حقوق و دستمزد

بنا به درخواست دوستان فایل مروبط به محاسبات حقوق و دستمزد سال 94 به همراه درج تمام ملاحظات قانونی و نرخ‌های سال 94 به همراه فیش حقوقی در اختیار قرار می‌گیرد

فایل مربوط به حقوق و دستمزد سال 94

یکی از کسورات قانونی که باید محاسبه و پرداخت شود، مالیات حقوق می‌باشد، همه ساله تغییراتی در مورد معافیت‌ها و گاها نرخ معافیت ها اعمال می‌شود و که در محاسبات تاثیر گذار می‌باشد، در ادامه فایل مربوط به محاسبات مالیات حقوق سال 94 در اختیار دوستان قرار می‌گیرد.

فایل مربوط به محاسبه مالیات حقوق سال 94

یکی دیگر از کسوراتی که بعضی از شرکت‌ها، از حقوق کارکنان کسر می‌نمایند (علاوه بر بیمه و مالیات) گاها وام نیز می‌باشد، در ادامه فایل مربوط به نحوه محاسبه وام و اقساط مربوط و نحوه محاسبه اصل و فرع وام، در اختیار دوستان قرار می‌گیرد.

فایل مربوط به محاسبه وام و اقسط مربوطه

توابعی که در فایل های اکسل استفاده شده عبارت است از (vlookup، choose، if-to-if,pmt, ppmt ,ipmt ,sum) .


(پسورد فایل‌ها: هنگامی که می‌خواهیم شرح سطرهای یک سند را در سیستم مالی نوسا به یکباره تغییر دهیم از کلید ctrl بعلاوه یک کلید دیگر صفحه کلید تحت عنوان ... استفاده می‌نمایم آن یک کلید یا حرف چیست ؟)

  • حامد سعادت

نظرات (۱۱)

سلام فایل ها رمز دارند لطفا رمز فایل ها را هم قرار دهید
پاسخ:
بله، فایل‌ها رمز دارد و رمز آنها در متن فوق وجود دارد.
سلام رمز فایل رو میشه بگید تو من اصلا مشخص نیست 
ممنون
  • حامد سعادت
  • با سلام خدمت همه مراجعه کنندگان محترم به این پست، از آنجا که برای تولید فایل‌های مذکور وقت و انرژی گذاشته شده، لذا برای آن پسورد گذاشته شده و مخاطب آن نیز کسانی هستند که پاسخ سوال مذکور را درست جواب دهند،  جواب آن نیز در پست‌های قبلی وجود دارد بنابراین مورد استفاده کسانی است که مطالب وبلاگ را به درستی خوانده باشند.
    با سلام
    خواهش میکنم پسورد رو بذارین
  • حامد سعادت
  • پسورد فایل ها در پست زیر وجود دارد.

    Ctrl+I
    داداش مرسی از توضیحات کاملت درباره نرم افزار
    منم متوجه رمز فایل های اکسل نشدم
    اگه میشه بفرس به ایمیل ممنون
    موفق باشین
    سلام من هم مشکل رمز فایل رو دارم لطفا رمز فایل رو انتشار دهید با تشکر
    سلام
    آقا I را میزنم ولی باز نمیشه؟
    مگه پسورد آی انگلیسی نیست؟
    سلام 
    میشه خواهش کنم رمز رو بگید ؟ Ctrl+I
    هرچی میزنم باز نمیشه
    میخوای ندی نده
    دیگه چرا این مسخره بازیارو در میارید
    یاد دادن سعادت میخواد

    سلام خب برادر من ما اگه وقت میداشتیم کل مطالب رو بخونیم چرا اومدیم توی اینترنت دنبالش بگردیم   رمز گذاشتنتون دیگه چیه
    این سایت نداشت بقیه سایتها ک خراب نشده واقعا با همینکارا باعث میشین ایرانیا نتونن پیشرفت کنن وقتی همجاز  اول ازمون میگرن بعد یاد میدن همین میشه دیگه  این سایت ارزش سر زدن نداره چ برسه خوندن مطالبش
    مهم نیست نظرمو نمایش بدین یا ن حرفی بود ک باید گفته میشد
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز؛ دلیل اینکه ما ایرانی‌ها پیشرفت نمی‌کنیم موضوعی که شما می‌فرمایید نیست، چون همه جای دنیا هم این امر صدق می‌کنه.  دلیل عدم پیشرفت ما اینه که  دنبال لقمه آماده می‌گردیم و هیچ تلاشی برای بدست آوردن چیزی که لازم داریم نمی‌کنیم، دوست عزیز فرم‌هایی که در این پست گذاشته شده وقت و انرژی برای تولیدش گذاشته شده؛ از شما هم به عنوان یک انسان فرهیخته انتظار میره در حد حداقل 20 دقیقه زمان بگذارید تا رمز مربوطه را که صرفا یک کلمه هست و بارها و بارها گفته شده را پیدا نمایید و در حین بدست آوردن رمز به یادگیری خود نیز بیافزایید، ضمنا مخاطب اصلی این وبلاگ دانشجویانی هستند که سر کلاس بنده بطور کامل نحوه ایجاد فرم های مذکور را در اکسل آموزش می‌‎بینند و با دانستنی های خود به راحتی رمز مربوطه را می‌دانند و اینجا مرجعی برای رفع اشکال و آموزش‌های تکمیلی آنها است. من از شما معذرت می‌خواهم که با در اشتراک گذاشتن دانسته های خود وقت و انرژی شما را گرفتم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی