حسابداری با نگرش سیستمی؛ یک قدم رو به جلو

حسابداری با نگرش سیستمی؛ یک قدم رو به جلو

استفاده از مطالب این وبلاگ آموزشی با ذکر منبع (accplus.blog.ir) بلامانع می‌باشد.
با تشکر از همراهی شما، حامد سعادت

آخرین نظرات

 ب: گزارشات با رویکرد جستجو : یکی از پر کاربردترین مواردی که یک حسابدار به آن رجوع می‌کند، جستجو در شرح اسناد می‌باشد. یک حسابدار مجرب هیچ گاه شرح هیچ سطری از سند را خالی نمی‌گذارد. بنابراین برایش مطلوب است که از تک به تک مواردی که در شرح اسناد به کار برده بتواند گزارش بگیرد، در ادامه با چند نمونه از گزارشاتی که با رویکرد جستجو در برنامه نوسا وجود دارد آشنا خواهیم شد.

هر چند در اغلب گزارشات نوسا رویکرد جستجو در شرح اسناد با گذاشتن شرط میسر می‌باشد، ولی بهترین و کاربردترین قسمت برای جستجو در شرح اسناد منوی دفتر - جستجو در شرح اسناد می‌باشد.



حال به بررسی چند نمونه گزارش پر کاربرد با رویکرد جستجو در قالب چند مثال در سیستم مالی هدیه نوسا می‌پردازیم.


 مثال شماره 1: می‌خواهیم چک‌هایی که از تاریخ 15 فرودین سال جاری به بعد بابت خرید پرداخت شده و مبلغ آن بالای 5000000 ریال است و  توسط تنخواه دار شرکت آقای محمدی صادر گردیده را ملاحظه نمایم.

مراحل زیر را طی می‌نماییم تا به گزارش مطلوب خویش برسیم.




 مثال شماره 2 : می‌خواهم مبالغی که بابت هزینه در طول تمام سال‌ها پرداخت شده را به ترتیب از بالاترین مبلغ تا پایین ترین مبلغ بدهکار ببینم.


  • حامد سعادت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی